Шановні поціновувачі нашої продукції!
Дякуємо вам за те,що ви довгі роки залишаєтесь прихильниками вибору продукції наших торгових марок, особливо продукції ТМ «ЛАСТОЧКА», «ЛАСТІВКА», «LIETAJUCA LASTOVICHKA», «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА», «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»!
Фіточай «Літаюча ластівка» розроблений для людей, які страждають на ожиріння. Він буде корисним людям з надмірною вагою, великим жировим прошарком черевної порожнини, підвищеним рівнем ліпідів у крові.
В якості сировини для фіточаю використовуються екологічно чисті рослини, що знайшли своє застосування як в традиційних продуктах харчування, так і в лікарських препаратах і дієтичних добавках. При додаванні до них високоякісного високогірного чаю утворюється чудовий оздоровчий напій.
Він прекрасно очищує шлунок і кишківник, сприяє травленню, надає ферментативну дію, виводить з організму шлаки.
Існує давня китайська легенда, за якою красуня Чжао Фей Янь була струнка, як верба, і легка, як ластівка, в честь чого дівчину так і назвали – Літаюча Ластівка (Фей-Янь). Секрет її стрункості був в тому, що, за переказами, вона пила особливий чай, приготований з натуральних компонентів.
Чай «Літаюча ластівка» прозорий на вигляд і має приємний пряний смак. При систематичному вживанні він допомагає нормалізувати роботу органів травлення, сприяє поліпшенню обміну речовин. Його можуть пити і чоловіки, і жінки, і молоді люди, і люди похилого віку, причому в будь-який час року. У Китаї чай «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА» отримав назву «ІДЕАЛЬНИЙ ДВІРНИК ОРГАНІЗМУ».
Фіточай «Літаюча Ластівка» набув шаленої популярності у світі. Бренд «фіточай «ЛАСТІВКА» став еталоном у запитах споживачів серед засобів для схуднення взагалі та фіто чаїв, зокрема. На жаль, у цієї популярності є і зворотна сторона: Бренд та товари, що виробляються під ним стали об’єктом для копіювання їхнього складу, зовнішнього вигляду та назви.
Ці, насправді багаточисленні, спроби підробити оригінальний продукт намагаються здійснити як невідомі особи, так і компанії із солідною репутацією. Виробництво контрафакту завжди було способом заробити легкі гроші на відомості бренду. Трошки змінивши дизайн упаковки, трошки перекрутивши назву виробники контрафакту на виході отримували майже те, що недосвідчений покупець сприймав за відомий оригінальний товар.
До речі, за чинним законодавством України «Контрафактна продукція — продукція або примірник, які випускаються, відтворюються, публікуються, розповсюджуються, реалізуються тощо з порушенням майнових прав інтелектуальної власності.»
А ось як стаття 250, Положення 3 «Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони визначає: «термін «товари, які порушують право інтелектуальної власності» означає:, що
Контрафактні товари, а саме:
і) товари, зокрема упаковку, що містить без дозволу торговельну марку, ідентичну торговельній марці, зареєстрованій належним чином стосовно такої самої групи товарів, які за суттєвими ознаками не можуть бути відрізнені від товарів із зазначеною торговельною маркою, та таким чином порушують права власника торговельної марки;
ii) будь-який символ торговельної марки (логотип, маркування, наклейка, брошура, інструкція з користування або гарантійний документ), навіть при окремому представленні, за таких самих умов, як і товари, зазначені в підпункті (і);
ііі) пакувальні матеріали, що містять торговельні марки контрафактних товарів, представлені окремо, за таких самих умов, як і товари, зазначені в підпункті (і)
Всім відомо, що сучасний ринок товарів переповнений так званими «копіями», «репліками» та просто відвертими підробками виробників відомих брендів, які вкладають величезні суми коштів у створення свого продукту, реєстрацію та правову підтримку бренду: від картин та одягу до ліків та автомобілів. Abibas це зовсім не «Adidas», а D&C це не «D&G». І тим паче це не якісь нові самостійні бренди. Ось лише невелика частка того, як підробляються відомих торгові марки (наводиться, як приклад):
Ці позначки схожі з оригіналом до ступеня змішування, тобто настільки, що можуть викликати у споживача плутанину в результаті зниження розрізняльної здатності засобів індивідуалізації виробника оригінальних товарів, і як наслідок втрату довіри споживачів до товарів, що виробляються під його брендами (товарними знаками).
Адже тільки справжній товар відповідає тим якостям та безпеці, яку заклав у нього розробник при його створенні. І цим виправдовується ціна справжнього товару. «Підробка завжди гірше оригіналу» – цю істину знають усі.
Подібна «колекція» накопичилась і у нас. Тому хочемо попередити вас та повідомити вам інформацію про наявність контрафактних товарів та про випадки незаконного використання наших брендів та дизайну упаковок нашої продукції, виявлені нами на ринку України за 2018-2019 роки:
Продукція ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), м. Дніпро, Україна.
При виробництві власної продукції компанія ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), Україна використовувала позначення «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА» та «ЛАСТІВКА», виключні права на використання яких належать нашій компанії. Ці позначення були нанесені на товари:
– Чайна композиція “Летюча ластівка”, 50 г:
– Чайна композиція “Летюча ластівка” у фільтр-пакетах по 1,5г №20:
23.05.2018 року, за нашим дорученням, в адресу ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), Україна було направлено Претензію про припинення порушення прав інтелектуальної власності з вимогою припинити використання вказаних позначок при маркуванні продукції. У відповідь на Претензію, ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), Україна змінило маркування продукції, прибравши позначки «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА» та «ЛАСТІВКА», що були на ній незаконно розміщені. На теперішній час ця продукція виглядає так:
При цьому слід зауважити, що незважаючи на вказані зміни, компанія ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), Україна та деякі особи, що реалізують їхню продукцію, продовжують маркувати вказану продукцію позначками: «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА», «ЛАСТОЧКА», «ЛЕТЮЧА ЛАСТІВКА» та ін., при її пропонуванні та просуванні. Це є порушенням наших прав інтелектуальної власності.
Також зауважуємо, що на сьогоднішній час виробник цієї продукції – компанія ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), Україна не змінив штрих-кодування вказаної продукції у зміненій упаковці, що не відповідає «Правилам про асоційоване членство в Асоціації Товарної Нумерації України “ДжіЕс1 Україна” та участь у всесвітній системі товарної нумерації GS1»: (відомості на 24.09.2019 року):
– Чайна композиція “Летюча ластівка” у фільтр-пакетах по 1,5г №20 (що має кодування за розфасовкою по 2,0г)
– Чайна композиція “Летюча ластівка”, 50 г
Згідно ч. 4 ст. 16 чинного Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», незаконним використанням знака може також вважатись застосування його в діловій документації чи в рекламі та в мережі Інтернет. При цьому знак визнається використаним, якщо його застосовано у формі зареєстрованого знака, а також у формі, що відрізняється від зареєстрованого знака лише окремими елементами, якщо це не змінює в цілому відмінності знака.
Тобто, продовження використання позначок «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА» та «ЛАСТІВКА» при позначенні товарів у прайс-листах, ділових пропозиціях, фіскальних чеках, видаткових накладних, податкових накладних, заявках на постачання продукції, пропозиціях інтернет-магазинів, пошукових мета-тегах тощо, відносно товарів:
- Чайна композиція “Летюча ластівка”, 50 г;
- Чайна композиція “Летюча ластівка” у фільтр-пакетах по 1,5г №20;
виробництва ПП «ДОН» (КОД ЗКПО 32299154), м. Дніпро, а також у формі, що відрізняється від зареєстрованого знака лише окремими елементами, якщо це не змінює в цілому відмінності знака (наприклад словосполученнями ЛЕТЮЧА ЛАСТІВКА, ЛІТУЧА ЛАСТІВКА, ЛЕТАЮЩАЯ ЛАСТОЧКА тощо) є порушенням наших прав використання знаків для товарів та послуг, а продукція, що випускається з позначенням Чайна композиція “Летюча ластівка”, 50 г та Чайна композиція “Летюча ластівка” у фільтр-пакетах по 1,5г №20 є контрафактною.
Продукція ТОВ «КЛЮЧІ ЗДОРОВ’Я» (код ЗКПО 32867888), Україна:
Компанія – ТОВ «КЛЮЧІ ЗДОРОВ’Я» (код ЗКПО 32867888) – здійснює на території України виробництво та продаж дієтичної добавки – фіточаю «ЛАСТІВКА Slim для схуднення» № 20 фільтр-пакетів по 1,8г.», використовуючи торгівельну марку «ЛАСТІВКА», зображувальні елементи схожі до ступеня змішування з зображувальними знаками та зображувальним елементом комбінованого знаку міжнародної реєстрації, а також елементи зображень з Патенту на промисловий зразок (етикетка для упаковки з чаєм), виключні права на використання яких належать нашій компанії ТОВ «ТОНІ-ФАРМ»:
Пошукавши в мережі Інтернет та зробивши запит до Бюро перекладів ми знайшли першоджерела де-яких елементів, за комбінації яких могло бути розроблено оформлення упаковки цього фіточаю:
http://vvtt.org/image/1671012367/
– Трав’яний чай* (переклад з китайської мови)
– Просто логотип гіганта ринку КНР – харчової корпорації «ЛіДа»… *
* – за відомостями, наданими ПП «Бюро перекладів «АЛІФ»
– Знак для товарів та послуг за Свідоцтвом України № 167962 відносно товарів 5-го та 30-го класу, зокрема «лікувальний чай; лікарський (медичний) чай для худнення; чай; напої на основі чаю», виключні права на використання якого в Україні належать ТОВ «ТОНІ-ФАРМ»
До речі, позначка у вигляді напису ієрогіфами, яка використовується нами у оформленні упаковок фіточаїв «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА®» означає саме фиточай «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»:
– Чай для схуднення «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»**
** – за відомостями, наданими ПП «Бюро перекладів «АЛІФ»
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ч. 4 ст. 16 чинного Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», незаконним використанням знака може також вважатись застосування його в діловій документації чи в рекламі та в мережі Інтернет. При цьому знак визнається використаним, якщо його застосовано у формі зареєстрованого знака, а також у формі, що відрізняється від зареєстрованого знака лише окремими елементами, якщо це не змінює в цілому відмінності знака.
Ніяких дозволів, ліцензій або інших погоджень на випуск, продаж, пропонування, рекламу, просування, тобто введення в цивільний обіг товару «Дієтична добавки у формі фіточаю «ЛАСТІВКА Slim для схуднення» № 20 фільтр-пакетів по 1,8г», вказаного у п.п.3.1. цієї Претензії, Власник виключної Ліцензій на знаки для товарів та послуг не надавав. Продукція «Дієтична добавки у формі фіточаю «ЛАСТІВКА Slim для схуднення» № 20 фільтр-пакетів по 1,8г», виробництва ТОВ «КЛЮЧІ ЗДОРОВ’Я» (код ЗКПО 32867888), Україна є контрафактною.
Продукція ТОВ «ГРІНВУД» (код ЗКПО 31023578), Україна:
Компанія «ГРІНВУД» (код ЗКПО 31023578), Україна постачає на територію України товари
- Фіточай «Восточная ласточка экстра» у фільтр-пакетах по 3г №20
- Фіточай «Небесная ласточка экстра» у фільтр-пакетах по 3г №20
виробник «Хубейская медицинская научно–техническая компания «Yang Guang», КНР, адреса: КНР, г.Ухань, ул. Нижняя Синьхуа, 222. дом Yang Guang, оф. 1203. (як зазначено на упаковці)
Вказані товари містять на своїх упаковках словесну позначку «ЛАСТОЧКА» у складі назви товару, зображувальну позначку, яка фактично відтворює комбінований знак міжнародної реєстрації, зображувальних знаків для товарів та послуг, промислового зразка, виключні права на використання яких в Україні належать ТОВ»ТОНІ-ФАРМ».
Незначно змінивши окремі елементи зображення упаковки, та слово «ЛЕТЯЩАЯ» на «ВОСТОЧНАЯ / НЕБЕСНАЯ», вказані товари повністю відтворюють художньо-образну та змістовно-формальну цілісність оригінальних товарів ТМ «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА»/ «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»/«LIETAJUCA LASTOVICHKA», що призводить до зниження розрізняльної здатності засобів індивідуалізації товарів Власника виключних ліцензій і втраті довіри споживачів до товарів, що виробляються під його знаками.
Порівняйте з нашою оригінальною продукцією:
Також Компанія ТОВ «ГРІНВУД» (код ЗКПО 31023578), Україна на своєму сайті в мережі Інтернет за адресою:
https://greenwood-ua.com.ua/poxudenie-kontrol-vesa/?swoof=1&paged=2&really_curr_tax=42-product_cat
позиціонує свою продукцію, як відома «ЛАСТОЧКА», незаконно використовуючи відомий бренд «ЛАСТОЧКА» для просування та реклами свого товару, про що ми вказували у Вступній частині цього листа:
Окрім порушення права на знаки для товарів та послуг, вказаний факт може бути кваліфікований як введення споживачів в оману щодо дійсного виробника товарів. Саме тому вищезазначені дії підпадають під заборону, передбачену зокрема ст. 10 bis Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883 р.: «Актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торгівельних справах. Зокрема підлягають забороні всі дії, здатні яким би то не було способом викликати змішування відносно підприємства, продуктів чи промислової або торговельної діяльності конкурента», Закону Україні «Про захист від недобросовісної конкуренції».
На ці дії, тобто введення в цивільний обіг вказаних товарів, ніяких дозволів, ліцензій або інших погоджень Власник виключних Ліцензій на знаки для товарів та послуг не надавав.
Продукція ТОВ «ГРІНВУД» (код ЗКПО 31023578), Україна
- Фіточай «Восточная ласточка экстра» у фільтр-пакетах по 3г №20
- Фіточай «Небесная ласточка экстра» у фільтр-пакетах по 3г №20
виробник «Хубейская медицинская научно–техническая компания «Yang Guang», КНР, адреса: КНР, г.Ухань, ул. Нижняя Синьхуа, 222. дом Yang Guang, оф. 1203. (як зазначено на упаковці) є контрафактною.
Продукція ТОВ «ДАБС» (код ЗКПО 39689911), Україна:
За результатами моніторингу роздрібних мереж та пропозицій у інформаційних системах, нами виявлено товар: дієтична добавка «Фіточай «ЕКСТРА СІНВЕЙ» 20 фільтр-пакетів по 3,2г» виробник «Xingwei Health Products Co., Ltd., China. Постачання вказаного товару здійснює ТОВ «ДАБС» (код ЗКПО 39689911), Україна, чим порушує права на об’єкти інтелектуальної власності (комбінований знак міжнародної реєстрації, зображувальних знаків для товарів та послуг, патент на промисловий зразок), виключні права на використання яких на території України належать нам.
Вказаний товар містить на упаковці зображувальну позначку, яка схожа до ступеня змішування комбінований знак міжнародної реєстрації, зображувальні знаки для товарів та послуг, промислового зразка, виключні права на використання яких в Україні належать нашій компанії ТОВ «ТОНІ-ФАРМ», та фактично відтворює упаковку нашої продукції.
Порівняйте обидві упаковки:
Оригінальна продукція Контрафактна продукція
Позначка у вигляді напису ієрогіфами, яка використовується нами у оформленні упаковок фіточаїв «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА®» означає саме фиточай «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»:
– у перекладі означає «Чай для схуднення «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»***
*** – у за відомостями, наданими ПП «Бюро перекладів «АЛІФ»
Тому висновок про цей товар та його постачальника можна зробити такий самий:
Незначно змінивши окремі елементи зображення упаковки, вказаний товар повністю відтворюють художньо-образну та змістовно-формальну цілісність оригінальних товарів ТМ «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА»/ «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»/«LIETAJUCA LASTOVICHKA», що призводить до зниження розрізняльної здатності засобів індивідуалізації товарів Власника виключнох ліцензій і втраті довіри споживачів до товарів, що виробляються під його знаками. Товар «Фіточай «ЕКСТРА СІНВЕЙ» №20 фільтр-пакетів по 3,2г» є контрафактною продукцією.
До речі, під час закупівлі, працівники аптечного закладу позиціонували саме цей товар («Фіточай «ЕКСТРА СІНВЕЙ» №20 фільтр-пакетів по 3,2г»), як «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА», і були самі здивовані, коли на наше прохання знайти цю позначку, не знайшли її.
Продукція невідомого надходження, що пропонується в Інтернеті:
Приклади продукції, що реалізуються невідомими особами на різних сайтах та торговельних майданчиках в мережі Інтернет, яка є контрафактою в Україні:
На різних сайтах, на популярних торговельних майданчиках періодично з’являються пропозиції товарів, промаркованих з використанням торговельних марок, що належать нам. Ось найбільш поширені зразки:
- Продукція, що вироблена компанією «ООО Алтайский Кедр», г. Барнаул, РФ по заказу ИП Циплинин С.Е., г. Новосибирск, РФ», порушує наші права на знаки для товарів та послуг в Україні, та є контрафактною в Україні:
- Продукція, що вироблена в Китаї для низки компаній з РФ (ООО «Беркана, Москва, РФ; ООО «Фарм-Пармис», Новосибирск, РФ; ООО ВТФ «Фарм-Пармис» Новосибирск, РФ; ООО «Фєй-Янь», Новосибирск, РФ), порушує наші права на знаки для товарів та послуг в Україні, та є контрафактною в Україні.
5.3. Деякі приклади продукції, яка розповсюджуються невідомими особами, порушуючи наші права інтелектуальної власності, що також є контрафактною в Україні:
Ці вироби теж схожі з оригіналом фіточай «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА» до ступеня змішування, тобто настільки, що можуть викликати у споживача плутанину відносно здатності споживача індивідуалізувати виробника оригінальних товарів, і як наслідок призвести до втрати довіри до товарів, що виробляються під його брендами (товарними знаками).
Всі наведені факти підтверджують порушення вказаними компаніями виключних прав використання, що належать Власнику виключних ліцензій на об’єкти інтелектуальної власності.
Вказані компанії скористалися широкою відомістю брендів, виключні права на використання яких в Україні належать компанії ТОВ «ТОНІ-ФАРМ», їхньою бездоганною репутацією, та під цим прикриттям збувають свою продукцію, яка не має жодного відношення до торговельних марок «ЛАСТОЧКА», «ЛАСТІВКА», «LIETAJUCA LASTOVICHKA», «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА», «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА» та діяльності Власника виключної ліцензії.
Тому звертаємося до вас, як до відповідальних споживачів: будьте уважні та розбірливі, купуйте оригінальну продукцію ТМ ««ЛАСТОЧКА», «ЛАСТІВКА», «LIETAJUCA LASTOVICHKA», «ЛЕТЯЩАЯ ЛАСТОЧКА», «ЛІТАЮЧА ЛАСТІВКА»!
Бережіть своє здоров’я!